Sarıyer'de Belgrad Ormanı'nda Yürüyüş Bahanesiyle Uyuşturucu Ticareti Yaparken Yakalandılar
2 gün önce · 1 gün önce güncellendi
İstanbul Sarıyer'deki Belgrad Ormanı'nda yürüyüş yaparken uyuşturucu ticareti yapan bir şebeke, Sarıyer Devriye Ekipleri tarafından çökertildi. Yapılan operasyonda toplam 675,31 gram marihuana, 153 bin 800 lira nakit para ve 70 gram altın ele geçirildi. Gözaltına alınan 4 kişiden 2'si tutuklanırken, diğerleri adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. Olay, yürüyüş alanında vatandaşların arasında gizlice uyuşturucu satışı yapan şüphelilerin yakalanmasıyla gerçekleşti.
Manşetler· 5 kaynak
Belgrad Ormanı’nda 'yürüyüş' bahanesiyle uyuşturucu ticareti
GZTSarıyer'de Belgrad Ormanı'nda uyuşturucu operasyonu: Yürüyüş yolunda satış yapan şebeke çökertildi, 2 tutuklama | ASAYİŞ HABERLERİ
Halk TVBelgrad Ormanı’nda yürüyüş bahanesiyle uyuşturucu ticareti! Alışveriş sırasında yakalandılar
SabahBelgrad Ormanı’nda 'yürüyüş' bahanesiyle uyuşturucu ticareti! Suçüstü yakalandılar | Video
Haberler.comBelgrad Ormanı'nda 'yürüyüş' bahanesiyle uyuşturucu ticareti; suçüstü yakalandılar
Bu haber 5 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı