Sarıyer'de Belgrad Ormanı'nda Yürüyüş Bahanesiyle Uyuşturucu Ticareti Yaparken Yakalandılar

2 gün önce · 1 gün önce güncellendi

İstanbul Sarıyer'deki Belgrad Ormanı'nda yürüyüş yaparken uyuşturucu ticareti yapan bir şebeke, Sarıyer Devriye Ekipleri tarafından çökertildi. Yapılan operasyonda toplam 675,31 gram marihuana, 153 bin 800 lira nakit para ve 70 gram altın ele geçirildi. Gözaltına alınan 4 kişiden 2'si tutuklanırken, diğerleri adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. Olay, yürüyüş alanında vatandaşların arasında gizlice uyuşturucu satışı yapan şüphelilerin yakalanmasıyla gerçekleşti.

Bu haber 5 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Sarıyer'de Belgrad Ormanı'nda Yürüyüş Bahanesiyle Uyuşturucu Ticareti Yaparken Yakalandılar - gaste.co