Türkiye, Mısır, Suudi Arabistan ve Pakistan Dışişleri Bakanları Kahire'de Toplandı
2 gün önce
Türkiye, Mısır, Suudi Arabistan ve Pakistan Dışişleri Bakanları, bölgesel gelişmeleri değerlendirmek ve ABD ile İran arasında varılan mutabakatın uygulanma sürecini görüşmek üzere Kahire'de bir araya geldi. Bu toplantı, bölgedeki işbirliği ve güvenlik meseleleri açısından önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.
Manşetler· 0 kaynak
Bu haber 0 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele