Silifke Belediyesi soruşturmasında başkan ve yardımcısı dahil 19 şüpheli adliyeye sevk edildi

2 gün önce · 1 gün önce güncellendi

Silifke Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen soruşturma kapsamında 19 Haziran’da jandarma ekiplerince düzenlenen operasyonda, Belediye Başkanı Mustafa Turgut ile bazı belediye yöneticileri, personel ve iş ilişkisi bulunan şirket yetkililerinin de aralarında olduğu toplam 19 şüphelinin işlemleri tamamlanarak adliyeye sevk edildi. Savcılık, "suç işlemek amacıyla örgüt kurma", "ihaleye fesat karıştırma", "rüşvet", "irtikap" ve "görevi kötüye kullanma" gibi iddialar çerçevesinde ihaleler, doğrudan teminler, festival ve mal alımlarına ilişkin usulsüzlük iddialarını; tanık ve şüpheli beyanları, HTS ve PTS kayıtları, banka hesap hareketleri, teknik incelemeler ve kurum kayıtlarıyla araştırıyor; dosyada bir şüphelinin firari olduğu bildirildi. Kamu kaynaklarının korunması, yerel hizmetlerin aksamaması ve soruşturmanın şeffaf, tarafsız biçimde yürütülmesi Türkiye açısından öncelikli; iddialar henüz mahkeme kararıyla kesinleşmedi, yargılama sürecinde deliller değerlendirilecek.

Bu haber 11 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Silifke Belediyesi soruşturmasında başkan ve yardımcısı dahil 19 şüpheli adliyeye sevk edildi - gaste.co