İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Nevşehir'de Çeşitli Ziyaretlerde Bulundu
2 gün önce
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Nevşehir'de çeşitli programlar ve ziyaretler gerçekleştirdi. İlk olarak Nevşehir Valiliği'ni ziyaret eden Çiftçi, burada Vali Hüseyin Kök ve il protokolü ile bir araya geldi. Daha sonra AK Parti ve MHP İl Başkanlıklarını ziyaret eden Bakan Çiftçi, geçmişte kaymakamlık yaptığı Derinkuyu ilçesine de geçerek burada vatandaşlarla bir araya geldi. Ziyaretlerinde, Nevşehir ve Derinkuyu'ya karşı duyduğu vefa borcunu vurgulayan Çiftçi, il ve ilçelerin sorunlarını çözmek için tüm imkanları seferber edeceğini belirtti.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele