Muğla Valiliği'nden Orman Yangınlarına Karşı Önleyici Tedbir Çağrısı
2 gün önce
Muğla Valiliği, orman yangınlarının büyük çoğunluğunun insan hatası veya ihmalinden kaynaklandığını belirterek, vatandaşları ormanlık alanlarda ateş yakmamaları ve doğaya atık bırakmamaları konusunda uyardı. Açıklamada, ormanlık alanlarda mangal yapmanın ve sigara izmaritlerinin doğaya atılmasının yasak olduğu vurgulandı. Ayrıca, herhangi bir duman veya ateş belirtisi görüldüğünde 112 Acil Çağrı Merkezi'nin aranması gerektiği ifade edildi.
Manşetler· 5 kaynak
Muğla Valiliğinden orman yangınlarına karşı "tedbir ve duyarlılık" çağrısı
Yeni ŞafakMuğla Valiliği’nden vatandaşlara orman yangınlarına karşı tedbir çağrısı
Halk TVValilik uyardı: Kesinlikle yasaktır!
AkşamMuğla Valiliği'nden orman yangınlarına karşı "tedbir ve duyarlılık" çağrısı
Haberler.comMuğla Valiliğinden orman yangınlarına karşı "tedbir ve duyarlılık" çağrısı
Bu haber 5 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı