Muğla Valiliği'nden Orman Yangınlarına Karşı Önleyici Tedbir Çağrısı

2 gün önce

Muğla Valiliği, orman yangınlarının büyük çoğunluğunun insan hatası veya ihmalinden kaynaklandığını belirterek, vatandaşları ormanlık alanlarda ateş yakmamaları ve doğaya atık bırakmamaları konusunda uyardı. Açıklamada, ormanlık alanlarda mangal yapmanın ve sigara izmaritlerinin doğaya atılmasının yasak olduğu vurgulandı. Ayrıca, herhangi bir duman veya ateş belirtisi görüldüğünde 112 Acil Çağrı Merkezi'nin aranması gerektiği ifade edildi.

Bu haber 5 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Muğla Valiliği'nden Orman Yangınlarına Karşı Önleyici Tedbir Çağrısı - gaste.co