Milli Basketbolcu Yiğit Arslan, Beşiktaş GAİN'e Veda Etti

2 gün önce

Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı'nın milli oyuncusu Yiğit Arslan, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklama ile kulübe veda etti. Üç sezon boyunca siyah-beyazlı formayı giyen Arslan, yaşadığı anıları ve duygularını paylaşarak, kulüpteki deneyimlerinin hayatı boyunca unutamayacağı bir gurur kaynağı olduğunu ifade etti. Veda mesajında, Beşiktaş ailesine olan sevgisini dile getiren Arslan, destek veren tüm yöneticilere ve ekibe teşekkür etti.

Bu haber 9 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Milli Basketbolcu Yiğit Arslan, Beşiktaş GAİN'e Veda Etti - gaste.co