Batman'da Serinlemek İçin Girdiği Çayda Boğulan Genç Hayatını Kaybetti
2 gün önce
Batman'ın Balpınar beldesinde serinlemek amacıyla girdiği Batman Çayı'nda boğulma tehlikesi geçiren 22 yaşındaki İsmail Arzık, hastaneye kaldırılmasına rağmen kurtarılamadı. Olay, akşam saatlerinde meydana geldi ve genç, yakınlarıyla birlikte piknik yapmak için çay kenarına gitmişti. İsmail Arzık'ın cenazesi otopsi işlemleri için morga götürülürken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele