Iğdır Belediyesi'nde Üç Başkan Yardımcısı Görevden Alındı
2 gün önce · 1 gün önce güncellendi
Iğdır Belediyesi'nde, DEM Partili üç başkan yardımcısı olan Nesim Yiğit, Nevzat Kesemen ve Seyran Ayhan görevlerinden alındı. Belediye tarafından henüz resmi bir açıklama yapılmazken, görevden alınan isimlerin yeni görevleri belirlendi; Yiğit Teftiş Kurulu Müdürlüğü, Kesemen ise Gelir Müdürlüğü'ne atandı. Yeni atamaların ne zaman yapılacağı ise bilinmiyor.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele