İstanbul Taksiciler Esnaf Odası, Singapur Modeliyle Yeni Taksi Uygulamasını Duyurdu
1 gün önce
İstanbul Taksiciler Esnaf Odası, Singapur modelinden esinlenerek geliştirdiği yeni taksi çağırma uygulamasını bir ay içinde hayata geçireceğini açıkladı. Uygulama ile yolculardan ek ücret alınmayacak ve taksilerin verimliliği %90'a çıkarılacak. Bu sistemin, İstanbul'daki trafik sorunlarına çözüm sunması ve önemli ölçüde yakıt tasarrufu sağlaması bekleniyor. Ayrıca, mevcut dijital platformların yüksek komisyon oranları eleştirilerek, esnafın korunması hedefleniyor.
Manşetler· 5 kaynak
Takside Singapur Modeli: Yeni sistem 1 ay içinde kullanılacak
Gerçek GündemTaksilere 'Singapur Formülü' Geliyor! Yeni Sistem İçin Geri Sayım Başladı
GZTİstanbul Taksiciler Esnaf Odası yeni uygulamayı duyurdu: Singapur modeliyle taksilerde verimlilik artacak ve ek ücret alınmayacak
Haber7İstanbul taksilerinde Singapur modeli: Taksiciler Odası yeni yerli uygulamayı açıkladı...
KararTaksi plakası değeri 12 milyon TL: İstanbul'da Singapur modeli dönemi başlıyor
Bu haber 5 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı