SGK, Borç Yapılandırmasında Süreyi 72 Aya Çıkardı ve Faiz İndirdi

1 gün önce

Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), prim borçları ve idari para cezalarının yeniden yapılandırılması için yeni bir genelge yayımladı. Bu düzenleme ile başvuru ve ilk taksit ödeme süresi 31 Ağustos 2026'ya kadar uzatıldı. Yapılandırma kapsamında azami taksitlendirme süresi 72 aya çıkarılırken, tecil faiz oranı da yüzde 39'dan yüzde 29'a indirildi. İlk taksitin ödenmesiyle birlikte haciz ve icra işlemleri durdurulacak, böylece borçlu vatandaşlara önemli bir ödeme kolaylığı sağlanmış olacak.

Bu haber 6 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
SGK, Borç Yapılandırmasında Süreyi 72 Aya Çıkardı ve Faiz İndirdi - gaste.co