İTÜ Sıfır Atık Enstitüsü, 2026-2027 Güz Yarıyılı için Yüksek Lisans Programı Başvurularını Açtı
1 gün önce
İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) ve Sıfır Atık Vakfı iş birliğiyle kurulan İTÜ Sıfır Atık Enstitüsü, 2026-2027 Güz Yarıyılı için Sıfır Atık Tezli Yüksek Lisans Programı öğrenci başvurularını kabul etmeye başladı. Program, sıfır atık, döngüsel ekonomi ve kaynak verimliliği gibi alanlarda uzmanlaşmayı hedefleyerek, Türkiye'nin sürdürülebilir kalkınma hedeflerine katkıda bulunmayı amaçlıyor. Tamamı İngilizce olarak sunulacak olan bu program, çevresel sürdürülebilirlik alanında nitelikli insan kaynağı yetiştirilmesine zemin hazırlayacak.
Manşetler· 4 kaynak
Sıfır Atık Vakfı ile İTÜ işbirliğinde kurulan Sıfır Atık Enstitüsü yüksek lisans başvurularına başladı
SabahİTÜ Sıfır Atık Enstitüsü, Yüksek Lisans Programı Öğrenci Başvurularına Açıldı
Haber7Başvurular için son 4 gün! İTÜ ve Sıfır Atık Vakfı’ndan geleceğin liderlerine dev fırsat
Yeni AkitİTÜ Sıfır Atık Enstitüsü, Yüksek Lisans Programı Öğrenci Başvurularına Açıldı
Bu haber 4 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı