İTÜ Sıfır Atık Enstitüsü, 2026-2027 Güz Yarıyılı için Yüksek Lisans Programı Başvurularını Açtı

1 gün önce

İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) ve Sıfır Atık Vakfı iş birliğiyle kurulan İTÜ Sıfır Atık Enstitüsü, 2026-2027 Güz Yarıyılı için Sıfır Atık Tezli Yüksek Lisans Programı öğrenci başvurularını kabul etmeye başladı. Program, sıfır atık, döngüsel ekonomi ve kaynak verimliliği gibi alanlarda uzmanlaşmayı hedefleyerek, Türkiye'nin sürdürülebilir kalkınma hedeflerine katkıda bulunmayı amaçlıyor. Tamamı İngilizce olarak sunulacak olan bu program, çevresel sürdürülebilirlik alanında nitelikli insan kaynağı yetiştirilmesine zemin hazırlayacak.

Bu haber 4 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
İTÜ Sıfır Atık Enstitüsü, 2026-2027 Güz Yarıyılı için Yüksek Lisans Programı Başvurularını Açtı - gaste.co