Şanlıurfa'da Motosiklet Sürücüsünün Otomobile Tutunarak İlerlediği Tehlikeli Yolculuk Görüntülendi
1 gün önce
Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde bir motosiklet sürücüsü, seyir halindeki bir otomobilin emniyet kemerine tutunarak tehlikeli bir yolculuk yaptı. Olay, Siverek-Adıyaman kara yolunda meydana gelirken, diğer sürücüler tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedilen görüntüler sosyal medyada büyük ilgi gördü. Motosiklet sürücüsünün bu tehlikeli yönteme neden başvurduğu henüz netlik kazanmadı, ancak bu durum hem kendi güvenliğini hem de diğer sürücülerin güvenliğini ciddi şekilde riske attı.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele