Taksim'de 'Sıfır Atık' sergisi açıldı — Emine Erdoğan kaynakların korunması ve bilinçli yaşam çağrısı yaptı

1 gün önce · 16 saat önce güncellendi

Taksim Meydanı'nda Sıfır Atık Vakfı öncülüğünde ve ilgili kurumların iş birliğiyle açılan "Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Sıfır Atık" sergisi, kaynakların değerine dikkat çekmeyi amaçlıyor. Emine Erdoğan sosyal medya paylaşımında serginin bir lokma ekmeğin, bir damla suyun ve toprağa düşen her emeğin kıymetini hatırlattığını belirterek İstanbulluları ziyaret etmeye davet etti. Sergi beş bölümden oluşuyor; ziyaretçilere küresel atık sorununu tanıtan karşılama alanı ve LED ekranlarla verilerin gösterildiği "Atık Problemi Duvarı" gibi interaktif bölümler yer alıyor. Türkiye açısından bu tür kamusal farkındalık çalışmaları, atık azaltımı, kaynak verimliliği ve sürdürülebilir şehir politikalarına destek sağlayarak bilinçli tüketim ve çevre koruma hedeflerine katkı sunuyor.

Bu haber 10 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Taksim'de 'Sıfır Atık' sergisi açıldı — Emine Erdoğan kaynakların korunması ve bilinçli yaşam çağrısı yaptı - gaste.co