Amedspor'un Bayrağı Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde Dalgalanıyor

1 gün önce · 13 saat önce güncellendi

Amedspor'un, TFF 1. Lig'i ikinci sırada tamamlayarak Süper Lig'e yükselmesi dolayısıyla bayrağı, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asıldı. Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından verilen izinle, bayrağın köprüde iki gün boyunca dalgalanması planlanıyor. Bu süreçte, bayrağın indirilmemesi için polis ekipleri köprü çevresinde nöbet tutuyor.

Bu haber 6 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Amedspor'un Bayrağı Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde Dalgalanıyor - gaste.co