Benhur Keser, Erzurumspor'a Veda Etti ve Yeni Bir Yolculuğa Çıkıyor

1 gün önce

Erzurumspor FK, 2025-2026 sezonunda Süper Lig'e yükselirken önemli bir rol oynayan Benhur Keser, takımdan ayrıldığını duyurdu. 29 yaşındaki futbolcu, sosyal medya üzerinden yaptığı veda paylaşımında, Erzurumspor formasını giymenin ve şampiyonluk yaşamalarının hayatının en özel sezonlarından biri olduğunu belirtti. Keser, sezon boyunca 35 maçta 8 gol ve 3 asistlik performans sergileyerek, taraftarların sevgisini kazandı.

Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Benhur Keser, Erzurumspor'a Veda Etti ve Yeni Bir Yolculuğa Çıkıyor - gaste.co