Benhur Keser, Erzurumspor'a Veda Etti ve Yeni Bir Yolculuğa Çıkıyor
1 gün önce
Erzurumspor FK, 2025-2026 sezonunda Süper Lig'e yükselirken önemli bir rol oynayan Benhur Keser, takımdan ayrıldığını duyurdu. 29 yaşındaki futbolcu, sosyal medya üzerinden yaptığı veda paylaşımında, Erzurumspor formasını giymenin ve şampiyonluk yaşamalarının hayatının en özel sezonlarından biri olduğunu belirtti. Keser, sezon boyunca 35 maçta 8 gol ve 3 asistlik performans sergileyerek, taraftarların sevgisini kazandı.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele