İZBAN'da Butonlu Kapı Sistemi 1 Temmuz'da Yeniden Başlıyor

1 gün önce

İzmir'deki İZBAN sisteminde, 1 Temmuz 2026 tarihinden itibaren butonlu kapı uygulamasına geçileceği duyuruldu. Pandemi döneminde otomatik kapı açma sisteminin durdurulmasının ardından, yolcuların inip binecekleri kapıları kendilerinin açacağı bu sistem, enerji tasarrufu sağlamayı ve yaz aylarında vagon içindeki serin havanın korunmasını hedefliyor. Avrupa'daki modern raylı sistemlerde yaygın olarak kullanılan bu uygulama ile hem yolcu konforunun artırılması hem de gereksiz enerji tüketiminin önüne geçilmesi amaçlanıyor.

Bu haber 5 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
İZBAN'da Butonlu Kapı Sistemi 1 Temmuz'da Yeniden Başlıyor - gaste.co