İZBAN'da Butonlu Kapı Sistemi 1 Temmuz'da Yeniden Başlıyor
1 gün önce
İzmir'deki İZBAN sisteminde, 1 Temmuz 2026 tarihinden itibaren butonlu kapı uygulamasına geçileceği duyuruldu. Pandemi döneminde otomatik kapı açma sisteminin durdurulmasının ardından, yolcuların inip binecekleri kapıları kendilerinin açacağı bu sistem, enerji tasarrufu sağlamayı ve yaz aylarında vagon içindeki serin havanın korunmasını hedefliyor. Avrupa'daki modern raylı sistemlerde yaygın olarak kullanılan bu uygulama ile hem yolcu konforunun artırılması hem de gereksiz enerji tüketiminin önüne geçilmesi amaçlanıyor.
Manşetler· 5 kaynak
İZBAN’da yeni dönem başlıyor! Tarih belli oldu...
Türkiye GazetesiİZBAN’da yeniden 'Butonlu Kapı' dönemi başlıyor!
Gazete Vatanİzmir'de toplu taşımada yeni dönem! 1 Temmuz'dan itibaren başlıyor
GZTİZBAN butonlu kapı dönemi: 1 Temmuz 2026 itibarıyla milyonlarca yolcu için başlıyor | İzmir Yerel Haberleri
Haberler.comİZBAN'da 'Butonlu Kapı' dönemi yeniden başlıyor
Bu haber 5 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı