Erdoğan ile Irak Başbakanı Zeydi telefonda görüştü; enerji, savunma ve ulaştırma işbirliği vurgulandı

1 gün önce

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Irak Başbakanı Ali Zeydi arasında gerçekleşen telefon görüşmesinde Türkiye-Irak ikili ilişkileri ile bölgesel ve küresel konular ele alındı. Erdoğan, enerji, savunma sanayii ve ulaştırma alanlarında işbirliği potansiyelinin büyük olduğunu belirterek Zeydi'yi kapsamlı istişareler için Türkiye'ye davet etti. Görüşme, iki ülke arasındaki ekonomik ve güvenlik işbirliğini derinleştirme niyetinin ve üst düzey temasların sürdürülmesinin sinyali olarak değerlendirilebilir. Türkiye açısından bu temaslar enerji güvenliği, sınır ötesi güvenlik ve ulaştırma koridorlarının güçlendirilmesiyle ülke çıkarlarına katkı sağlayabilir.

Bu haber 8 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Erdoğan ile Irak Başbakanı Zeydi telefonda görüştü; enerji, savunma ve ulaştırma işbirliği vurgulandı - gaste.co