Sivasspor genel kurulunda yeniden başkan adayı çıkmadı; Divan Kurulu valilik ve belediyeyle çözüm arayacak
1 gün önce
Sivasspor'un 22 Haziran'daki olağan genel kurulunda ikinci kez başkan adayı çıkmadı; divan kurulu süreci tamamladığını açıkladı. Yerel yetkililerle (valilik ve belediye) yapılacak görüşmelerin ardından yeni bir yol haritası belirlenmesi öngörülüyor; kayyum iddiaları haberlerde reddedildi. Kulübün 1. Lig'de bulunması, haberlerde belirtilen maddi sıkıntılar ve yönetsel belirsizlikler nedeniyle sportif kadro ve sezon hazırlıkları açısından risk oluşturabilir. Türkiye perspektifinden bakıldığında, Sivas ekonomisi ve bölgesel futbol dengesi için sürecin şeffaf, kulüp özerkliğine saygılı ve yerel paydaşların katkısıyla hızla çözüme kavuşturulması gerekiyor.
Manşetler· 7 kaynak
Sivasspor’da kriz: Başkan adayı çıkmıyor!
Halk TV59 yıllık köklü kulübe bir tane bile aday çıkmadı
AkşamSivasspor'a yine talip çıkmadı!
Haberler.comSivasspor'a yine talip çıkmadı
SabahSivasspor’da kongrede yine aday çıkmadı!
Yeni AkitYine talip çıkmadı! Aranan başkan bulunamıyor
StarSivasspor'da yine başkan adayı çıkmadı
Bu haber 7 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı