Sivasspor genel kurulunda yeniden başkan adayı çıkmadı; Divan Kurulu valilik ve belediyeyle çözüm arayacak

1 gün önce

Sivasspor'un 22 Haziran'daki olağan genel kurulunda ikinci kez başkan adayı çıkmadı; divan kurulu süreci tamamladığını açıkladı. Yerel yetkililerle (valilik ve belediye) yapılacak görüşmelerin ardından yeni bir yol haritası belirlenmesi öngörülüyor; kayyum iddiaları haberlerde reddedildi. Kulübün 1. Lig'de bulunması, haberlerde belirtilen maddi sıkıntılar ve yönetsel belirsizlikler nedeniyle sportif kadro ve sezon hazırlıkları açısından risk oluşturabilir. Türkiye perspektifinden bakıldığında, Sivas ekonomisi ve bölgesel futbol dengesi için sürecin şeffaf, kulüp özerkliğine saygılı ve yerel paydaşların katkısıyla hızla çözüme kavuşturulması gerekiyor.

Bu haber 7 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Sivasspor genel kurulunda yeniden başkan adayı çıkmadı; Divan Kurulu valilik ve belediyeyle çözüm arayacak - gaste.co