A Milli Erkek Basketbol Takımı Antalya kampına hazırlanıyor; Onuralp Bitim sakatlığı nedeniyle aday kadrodan çıkarıldı

1 gün önce · 23 saat önce güncellendi

Türkiye Basketbol Federasyonu, Onuralp Bitim'in sakatlığı nedeniyle aday kadrodan çıkarıldığını açıkladı. Başantrenör Ergin Ataman yönetiminde İstanbul'da antrenmana başlayan milliler, TBF Başkanı Hidayet Türkoğlu ve yönetim kurulu üyelerinin izlediği çalışmanın ardından Antalya kampına giderek hazırlıklarını 26 Haziran'a kadar sürdürecek. Grupta 4'te 4 yapan ay-yıldızlı ekip, 2 Temmuz'da deplasmanda Bosna Hersek ve 6 Temmuz'da Sinan Erdem'de İsviçre ile oynayacak; federasyon sakatlık takibini sürdürerek kadro derinliğini korumayı hedefliyor.

Bu haber 8 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
A Milli Erkek Basketbol Takımı Antalya kampına hazırlanıyor; Onuralp Bitim sakatlığı nedeniyle aday kadrodan çıkarıldı - gaste.co