A Milli Erkek Basketbol Takımı Antalya kampına hazırlanıyor; Onuralp Bitim sakatlığı nedeniyle aday kadrodan çıkarıldı
1 gün önce · 23 saat önce güncellendi
Türkiye Basketbol Federasyonu, Onuralp Bitim'in sakatlığı nedeniyle aday kadrodan çıkarıldığını açıkladı. Başantrenör Ergin Ataman yönetiminde İstanbul'da antrenmana başlayan milliler, TBF Başkanı Hidayet Türkoğlu ve yönetim kurulu üyelerinin izlediği çalışmanın ardından Antalya kampına giderek hazırlıklarını 26 Haziran'a kadar sürdürecek. Grupta 4'te 4 yapan ay-yıldızlı ekip, 2 Temmuz'da deplasmanda Bosna Hersek ve 6 Temmuz'da Sinan Erdem'de İsviçre ile oynayacak; federasyon sakatlık takibini sürdürerek kadro derinliğini korumayı hedefliyor.
Manşetler· 8 kaynak
Antalya’ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı
Halk TVMilli takımı yıkan olay: Kadrodan çıkarıldı
CumhuriyetOnuralp Bitim'den A Milli Erkek Basketbol Takımı'na kötü haber
SabahA Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp Bitim kadrodan çıkarıldı
Haberler.comAntalya'ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı'nda Onuralp kadrodan çıkarıldı
Star12 Dev Adam, hazırlıklarına Antalya'da devam edecek
EnsonhaberOnuralp Bitim, aday kadrodan çıkarıldı
Türkiye GazetesiMilliler, Bosna Hersek ve İsviçre maçı hazırlıklarına başladı
Bu haber 8 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı