Bülent Arınç, Kemal Kılıçdaroğlu'na Tepki Gösterdi: 'Bana Özür Borcu Var'
1 gün önce
Eski TBMM Başkanı Bülent Arınç, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun kendisiyle ilgili değerlendirmelerine tepki gösterdi ve Kılıçdaroğlu'nun kendisine özür borcu olduğunu ifade etti. Arınç, CHP lideri Özgür Özel ile yaptığı görüşmelerin partinin iç meseleleriyle hiçbir ilgisi olmadığını belirterek, bu konularda herhangi bir tartışmaya girmediğini vurguladı. Kılıçdaroğlu'nun görüşmelerden rahatsızlık duyduğunu savunan Arınç, bu durumun kendisini şaşırttığını dile getirdi.
Manşetler· 4 kaynak
Bülent Arınç'tan Kemal Kılıçdaroğlu'na tepki: ‘Bana özür borcu var’
Haberler.comArınç'tan Kılıçdaroğlu'nun "Özgür Özel ile 2 saat ne görüştünüz?" çıkışına tepki
SözcüBülent Arınç'tan Kılıçdaroğlu'na: Bana özür borcu var
KararBülent Arınç sessizliğini bozdu: Kılıçdaroğlu’nun bana özür borcu var
Bu haber 4 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı