Bülent Arınç, Kemal Kılıçdaroğlu'na Tepki Gösterdi: 'Bana Özür Borcu Var'

1 gün önce

Eski TBMM Başkanı Bülent Arınç, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun kendisiyle ilgili değerlendirmelerine tepki gösterdi ve Kılıçdaroğlu'nun kendisine özür borcu olduğunu ifade etti. Arınç, CHP lideri Özgür Özel ile yaptığı görüşmelerin partinin iç meseleleriyle hiçbir ilgisi olmadığını belirterek, bu konularda herhangi bir tartışmaya girmediğini vurguladı. Kılıçdaroğlu'nun görüşmelerden rahatsızlık duyduğunu savunan Arınç, bu durumun kendisini şaşırttığını dile getirdi.

Bu haber 4 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Bülent Arınç, Kemal Kılıçdaroğlu'na Tepki Gösterdi: 'Bana Özür Borcu Var' - gaste.co