İçişleri Bakanı Çiftçi, Sahipsiz Hayvanların Korunması İçin Valilerle Toplantı Yaptı

1 gün önce

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, 'Hayvanları Koruma Kanunu' çerçevesinde valilerle video konferans aracılığıyla bir güvenlik toplantısı gerçekleştirdi. Toplantıda, sokak hayvanlarının doğal yaşam alanlarına taşınması ve barınma koşullarının iyileştirilmesi konuları ele alındı. Bakan Çiftçi, sahipsiz hayvanların güvenli bir yaşam sürmesi için gerekli adımları atacaklarını vurgulayarak, bu çalışmaların şehirlerin güvenliği ve canlıların yaşam hakkı açısından önemli olduğunu belirtti.

Bu haber 5 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
İçişleri Bakanı Çiftçi, Sahipsiz Hayvanların Korunması İçin Valilerle Toplantı Yaptı - gaste.co