Sivas’ta lahmacunu 50 TL'ye satan işletme şikayetlere maruz kaldı; denetimlerde uygunsuzluk bulunmadı
1 gün önce · 19 saat önce güncellendi
Sivas’ta 15 yıldır sektörde olan işletmeci Selahattin Yabalı, üç yıldır sürdürdüğü kampanya kapsamında lahmacunu 50 TL’den satıyor; bu düşük fiyat nedeniyle CİMER ve diğer kurumlara çok sayıda ihbarda bulunuldu. Yapılan Ticaret Müdürlüğü denetimlerinde mevzuata aykırı bir durum tespit edilmedi; işletme sahibi ürünlerini faturalı tedarikçilerden temin ettiğini, işyerinin kendisine ait olması nedeniyle maliyetlerinin düşük olduğunu belirtiyor ve kampanyayı sürdüreceğini açıkladı. Şikayetlerin kaynağı kesinleşmediğinden, Türkiye açısından tüketici sağlığını koruyacak, haksız rekabeti engelleyecek ve şeffaflığı sağlayacak denetim mekanizmalarının hızlı işletilmesi önem taşıyor; düşük fiyatlı, güvenilir hizmet seçeneklerinin korunması tüketici yararına olacaktır.
Manşetler· 8 kaynak
Sivas’ta 50 TL’lik lahmacun şikayet yağmuruna tutuldu: Denetimciler "sorun yok" dedi
Star15 yıllık fırına "ucuz lahmacun" denetimi! İndirim yaptı, başı dertten kurtulmadı
Karar50 TL’lik lahmacun krizi: Ucuz sattı, şikayetlerle mağdur oldu
Türkiye GazetesiLahmacunu 50 liraya sattığı için şikayet ediliyor!
Haber7Rakip işletmelerin 5'te 1'i fiyatına satıyor! Başına gelmeyen kalmadı
CumhuriyetLahmacunu ucuza satan işletme şikayet edildi: 'At eti satıyor' demişler
GZTSivas ucuz lahmacun şikayeti: 200 yerine 50 liraya satan esnafa peş peşe Bakanlık denetimi | Ekonomi Haberleri
Haberler.comUcuz sattı başı derde girdi, yapılan denetimde uygunsuzluk bulunamadı
Bu haber 8 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı