Gurbetçiler Türkiye'ye Dönüş Yolculuğunda Hasret Gideriyor
1 gün önce
Yıllık izinlerini memleketlerinde geçirmek isteyen gurbetçiler, Kapıkule Sınır Kapısı'ndan geçerek Türkiye'nin farklı illerine doğru yola çıkıyor. Avusturya'dan Kırşehir'e giden Suat Lafçı, memleket hasretinin hiç dinmediğini ve gurbet hayatının zorluklarını dile getirerek, Türkiye'ye dönerken huzurlu hissettiklerini belirtti. Almanya'dan gelen Süleyman Kösem ise yurda kavuşmanın mutluluğunu yaşarken, sınır kapısında Türk bayrağını görünce duygulandığını ifade etti.
Manşetler· 4 kaynak
Bu haber 4 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele