Aksaray'ın Organik Sarımsağı, Yüksek Selenyum ve Germanyum İçeriğiyle İspanya ve Rusya'ya İhraç Ediliyor
1 gün önce · 13 saat önce güncellendi
Aksaray'da ata tohumlarından yetiştirilen organik sarımsakların hasadı başladı. Bu yıl rekolte, yoğun yağışlar sayesinde 3 ile 4 ton arasında gerçekleşti ve geçen yıla oranla iki kat arttı. İçerdiği yüksek selenyum ve germanyum oranları nedeniyle özellikle antibiyotik üretiminde kullanılan bu sarımsaklar, İspanya ve Rusya'daki ilaç firmalarına ihraç edilecek. Üretici Uğur Öngün, bu yılki ürünlerin kalitesinin ve verimliliğinin artmasının bölge tarımına önemli katkılar sağladığını belirtti.
Manşetler· 5 kaynak
Ata tohumundan yetiştiriliyor! Organik sarımsakların hasadı başladı
Akşamİspanya ve Rusya sıraya girdi... Aksaray'ın “doğal antibiyotiği” dünyayı sardı
StarRusya ve İspanya özellikle istiyor! Dünya, Aksaray'ın gizli hazinesinin peşinde
Türkiye GazetesiSIRRI İÇİNDEKİ 2 MADDEDE!
Haberler.comAksaray'ın ata tohumundan yetiştirilen organik sarımsakların hasadı başladı
Bu haber 5 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı