57. Piyade Alayı, Çanakkale'de Saygı Nöbeti Uygulamasına Başladı
1 gün önce
Gelibolu 2. Kolordu Komutanlığına bağlı 57. Piyade Alayı, 57. Piyade Alayı Şehitliği ve Şehitler Abidesi'nde saygı nöbetine başlamıştır. Bu uygulama, Çanakkale Savaşları'nın kahramanlık mirasını yaşatmayı ve Çanakkale ruhunu ziyaretçilere aktarmayı amaçlamaktadır. Dönemin askeri kıyafetleriyle nöbet tutan askerler, her yarım saatte bir nöbet değişimi gerçekleştirerek ziyaretçilerin ilgisini çekmektedir. Çanakkale Tarihi Alan Başkanı İsmail Kaşdemir, bu uygulamanın ziyaretçi yoğunluğunu artırdığını ve alanın açık hava müzesi haline geldiğini belirtmiştir.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele