57. Piyade Alayı, Çanakkale'de Saygı Nöbeti Uygulamasına Başladı

1 gün önce

Gelibolu 2. Kolordu Komutanlığına bağlı 57. Piyade Alayı, 57. Piyade Alayı Şehitliği ve Şehitler Abidesi'nde saygı nöbetine başlamıştır. Bu uygulama, Çanakkale Savaşları'nın kahramanlık mirasını yaşatmayı ve Çanakkale ruhunu ziyaretçilere aktarmayı amaçlamaktadır. Dönemin askeri kıyafetleriyle nöbet tutan askerler, her yarım saatte bir nöbet değişimi gerçekleştirerek ziyaretçilerin ilgisini çekmektedir. Çanakkale Tarihi Alan Başkanı İsmail Kaşdemir, bu uygulamanın ziyaretçi yoğunluğunu artırdığını ve alanın açık hava müzesi haline geldiğini belirtmiştir.

Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
57. Piyade Alayı, Çanakkale'de Saygı Nöbeti Uygulamasına Başladı - gaste.co