Yahya Avşan, 41 Yıl Sonra Gazi Unvanını Aldı
1 gün önce
Şırnak'ın Silopi ilçesinde 1985 yılında askerlik görevi sırasında geçirdiği kaza sonucu bir gözünü kaybeden Yahya Avşan, 41 yıl sonra 'gazi' unvanını alarak haklarına kavuştu. Türkiye Harp Malulü Gaziler Şehit Dul ve Yetimleri Derneği'nin girişimleriyle başlatılan süreç sonucunda Avşan, gazilik haklarını elde etti. Dernek başkanı İsmail Kumartaşlı, Avşan'ın uzun yıllar sonra ailelerine katıldığını belirterek, bu unvanın kendisi ve ailesi için önemli bir miras olduğunu vurguladı.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele