Amasya'da Kötü Koku Üzerine Girilen Evden 1 Ton Atık Çıkarıldı
1 gün önce
Amasya'nın Bahçeleriçi Mahallesi'nde bir apartmanın giriş katındaki daireden yayılan kötü koku, sağlık, polis ve belediye ekiplerini harekete geçirdi. Yapılan incelemede, evde uzun süredir biriktirilen evsel atıklar ve kullanılmayan eşyalar nedeniyle sağlıksız yaşam koşullarının oluştuğu belirlendi. Yaklaşık 1 ton çöp ve atık, güvenlik önlemleri altında dışarıya çıkarılarak hidrolik sıkıştırmalı çöp araçlarıyla taşındı. Olayla ilgili yasal işlemler başlatıldı.
Manşetler· 7 kaynak
Kötü koku gelen evdeki manzara ‘bu kadar da olmaz’ dedirtti
CNN TürkKötü koku sonrası girilen evden 1 ton atık çıkarıldı
GZTAmasya’da Çöp Ev Operasyonu: Bir Ton Atık Çıkarıldı
Halk TVKötü koku sonrası girilen evden 1 ton çöp çıkarıldı
Haber7Kötü koku harekete geçirdi: Evden çıkanlar şoke etti! Tam 1 ton...
SabahEkipleri şaşkına çeviren manzara: Kötü koku sonrası girilen evden 1 ton atık çıkarıldı
Haberler.comKötü koku sonrası girilen evden 1 ton atık çıkarıldı
Bu haber 7 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı