Amasya'da Kötü Koku Üzerine Girilen Evden 1 Ton Atık Çıkarıldı

1 gün önce

Amasya'nın Bahçeleriçi Mahallesi'nde bir apartmanın giriş katındaki daireden yayılan kötü koku, sağlık, polis ve belediye ekiplerini harekete geçirdi. Yapılan incelemede, evde uzun süredir biriktirilen evsel atıklar ve kullanılmayan eşyalar nedeniyle sağlıksız yaşam koşullarının oluştuğu belirlendi. Yaklaşık 1 ton çöp ve atık, güvenlik önlemleri altında dışarıya çıkarılarak hidrolik sıkıştırmalı çöp araçlarıyla taşındı. Olayla ilgili yasal işlemler başlatıldı.

Bu haber 7 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Amasya'da Kötü Koku Üzerine Girilen Evden 1 Ton Atık Çıkarıldı - gaste.co