Bakan Bayraktar: Türkiye, enerji dönüşümünde liderlik etmeye ve iş birliğine hazır

1 gün önce

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Londra'da düzenlenen COP31-IEA Üst Düzey Enerji Dönüşümü Diyaloğu toplantısında Türkiye'nin enerji dönüşümü ve enerji güvenliği konularında liderlik etmeye hazır olduğunu vurguladı. Son yıllarda yaşanan küresel krizlerin enerji sektörünü en fazla etkileyen alan olduğunu belirten Bayraktar, enerji dönüşümünün ve güvenliğinin birlikte ilerlemesi gerektiğini ifade etti. Ayrıca, Türkiye'nin 2030 yılına kadar enerji verimliliği için 20 milyar dolarlık yatırım planladığını açıkladı.

Bu haber 11 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Bakan Bayraktar: Türkiye, enerji dönüşümünde liderlik etmeye ve iş birliğine hazır - gaste.co