Bakan Bayraktar: Türkiye, enerji dönüşümünde liderlik etmeye ve iş birliğine hazır
1 gün önce
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Londra'da düzenlenen COP31-IEA Üst Düzey Enerji Dönüşümü Diyaloğu toplantısında Türkiye'nin enerji dönüşümü ve enerji güvenliği konularında liderlik etmeye hazır olduğunu vurguladı. Son yıllarda yaşanan küresel krizlerin enerji sektörünü en fazla etkileyen alan olduğunu belirten Bayraktar, enerji dönüşümünün ve güvenliğinin birlikte ilerlemesi gerektiğini ifade etti. Ayrıca, Türkiye'nin 2030 yılına kadar enerji verimliliği için 20 milyar dolarlık yatırım planladığını açıkladı.
Manşetler· 11 kaynak
COP31 öncesi kritik mesaj! Bakan Kurum: Artık uygulama aşamasına geçmeliyiz
StarEnerjide yeni dönemin vitrini Antalya! Bakan Kurum: Küresel sistem yeniden şekilleniyor
Haberler.comBakan Kurum: COP31 Türkiye'nin enerji dönüşüm gücünü gösterecek
Yeni AkitBakan Bayraktar açıkladı! Türkiye enerji dönüşümünde 3 temel konuya odaklandı
EnsonhaberAlparslan Bayraktar açıkladı: Türkiye'nin enerji dönüşümünde odaklandığı 3 temel nokta
SabahBakan Bayraktar'dan enerji dönüşümü vurgusu: Arz güvenliği, bağımsızlık ve karbon nötr hedefi!
Diriliş PostasıEnerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, Türkiye'nin enerji dönüşümünde 3 temel konuya odaklandığını bildirdi
Haber7Türkiye nükleer yapmak zorunda! Bakan Bayraktar açıkladı
Yeni ŞafakTürkiye enerji oyununu değiştiriyor: 30 milyar dolarlık dev plan açıklandı
GZTLondra'da dünyaya "Antalya" mesajı! Bakan Bayraktar yeni dönemi ilan etti: Elektrik çağı için milyar dolarlık imza
TRT HaberBakan Bayraktar: Ortak geleceğe liderlik etmeye ve iş birliğine hazırız
Bu haber 11 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı