Arjantin, Nafaka Borcu Olan Ebeveynlerin 2026 Dünya Kupası'na Girişini Engellemek İçin ABD'ye Resmi Talepte Bulundu

23 saat önce · 22 saat önce güncellendi

Arjantin hükümeti, çocuklarına nafaka ödemeyen 13 bin ebeveynin listesini ABD'ye ileterek, bu kişilerin 2026 Dünya Kupası maçlarına girişlerinin yasaklanmasını talep etti. Buenos Aires Belediye Başkanı Jorge Macri, sorumluluklarını yerine getirmeyen ebeveynlerin sonuçlarıyla yüzleşmesi gerektiğini vurguladı. Dünya Kupası'nın ABD, Meksika ve Kanada'da düzenlenecek olması nedeniyle Arjantin'in doğrudan yasaklama yetkisi bulunmamakta, bu nedenle liste ABD güvenlik birimlerine iletildi.

Bu haber 5 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Arjantin, Nafaka Borcu Olan Ebeveynlerin 2026 Dünya Kupası'na Girişini Engellemek İçin ABD'ye Resmi Talepte Bulundu - gaste.co