Arjantin, Nafaka Borcu Olan Ebeveynlerin 2026 Dünya Kupası'na Girişini Engellemek İçin ABD'ye Resmi Talepte Bulundu
23 saat önce · 22 saat önce güncellendi
Arjantin hükümeti, çocuklarına nafaka ödemeyen 13 bin ebeveynin listesini ABD'ye ileterek, bu kişilerin 2026 Dünya Kupası maçlarına girişlerinin yasaklanmasını talep etti. Buenos Aires Belediye Başkanı Jorge Macri, sorumluluklarını yerine getirmeyen ebeveynlerin sonuçlarıyla yüzleşmesi gerektiğini vurguladı. Dünya Kupası'nın ABD, Meksika ve Kanada'da düzenlenecek olması nedeniyle Arjantin'in doğrudan yasaklama yetkisi bulunmamakta, bu nedenle liste ABD güvenlik birimlerine iletildi.
Manşetler· 5 kaynak
Maçları izleyemeyecekler! Nafaka ödemeyene Dünya Kupası yasağı
EnsonhaberArjantin’de nafaka ödemeyenlere Dünya Kupası yasağı
GZTNafaka borcu olanlara Dünya Kupası engeli! Arjantin hükümetinden dikkat çeken karar
AkşamDünya Kupası'nda "nafaka" krizi! Arjantin'den ABD'ye "maça girişlerini engelleyin" çağrısı
Haber7Arjantin'den ABD'ye ilginç talep: Nafaka ödemeyenleri maçlara almayın!
Bu haber 5 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı