Gaziantep'te Otoyolda Ters Yönde Seyreden Sürücüye 90 Bin TL Ceza Uygulandı
22 saat önce
Gaziantep-Nurdağı otoyolunda ters yönde seyreden bir kamyonet sürücüsüne, trafik güvenliğini tehlikeye attığı gerekçesiyle 90 bin lira idari para cezası kesildi. Sürücünün ehliyetine 60 gün süreyle el konulurken, aracı da aynı süre zarfında trafikten men edildi. Olay, jandarma ekiplerinin devriye sırasında tespit edildi ve sürücünün tehlikeli hareketleri kameraya yansıdı. Yetkililer, trafik kurallarına uyumu artırmak amacıyla denetimlerin devam edeceğini vurguladı.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele