New York Borsası, Teknoloji Hisselerindeki Satışlarla Düşüş Yaşadı

22 saat önce · 15 saat önce güncellendi

New York borsası, teknoloji hisselerindeki satış dalgasının etkisiyle düşüşle kapandı. S&P 500 endeksi yüzde 1,44, Nasdaq endeksi ise yüzde 2,22 değer kaybetti. Analistler, yapay zeka bağlantılı hisselerdeki aşırı değerlemelere dair endişelerin yanı sıra ABD Merkez Bankası'nın olası faiz artırımlarının risk algısını yükselttiğini belirtiyor. Ayrıca, SpaceX'in teminatsız tahvil satışının, teknoloji şirketlerinde borçlanma baskısını artırabileceği ifade ediliyor.

Bu haber 6 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
New York Borsası, Teknoloji Hisselerindeki Satışlarla Düşüş Yaşadı - gaste.co