New York Borsası, Teknoloji Hisselerindeki Satışlarla Düşüş Yaşadı
22 saat önce · 15 saat önce güncellendi
New York borsası, teknoloji hisselerindeki satış dalgasının etkisiyle düşüşle kapandı. S&P 500 endeksi yüzde 1,44, Nasdaq endeksi ise yüzde 2,22 değer kaybetti. Analistler, yapay zeka bağlantılı hisselerdeki aşırı değerlemelere dair endişelerin yanı sıra ABD Merkez Bankası'nın olası faiz artırımlarının risk algısını yükselttiğini belirtiyor. Ayrıca, SpaceX'in teminatsız tahvil satışının, teknoloji şirketlerinde borçlanma baskısını artırabileceği ifade ediliyor.
Manşetler· 6 kaynak
Piyasalarda teknoloji krizi: Satış dalgası sürüyor
SabahTeknoloji hisselerinde satış dalgası! New York borsası düşüşle kapandı
DünyaNew York borsası düşüşle kapandı
Yeni AkitNew York borsasına güvenen zarar etti
Haber7New York borsası düşüşle kapandı
Yeni ŞafakNew York borsası düşüşle açıldı: Fed endişesi teknoloji devlerini vurdu
Bu haber 6 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı