Bakan Kurum ve Bayraktar, Londra'da BM Genel Sekreteri Guterres ile Türkiye'nin COP31 Hazırlıklarını Görüştü

21 saat önce · 20 saat önce güncellendi

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum ve Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Londra İklim Eylemi Haftası çerçevesinde BM Genel Sekreteri Antonio Guterres ile bir araya geldi. Görüşmede Türkiye'nin COP31 hazırlıkları, enerji güvenliği, yenilenebilir enerji hedefleri ve döngüsel ekonomi konuları ele alındı. Bakan Kurum, iklim kriziyle mücadelede uluslararası dayanışmanın önemini vurgularken, Bakan Bayraktar ise Türkiye'nin 2035 yılına kadar yenilenebilir enerji kapasitesini üç katına çıkarma hedefini paylaştı.

Bu haber 7 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Bakan Kurum ve Bayraktar, Londra'da BM Genel Sekreteri Guterres ile Türkiye'nin COP31 Hazırlıklarını Görüştü - gaste.co