Bakan Bayraktar, BM Genel Sekreteri Guterres ile Enerji Dönüşümü ve İklim Hedeflerini Görüştü

18 saat önce · 17 saat önce güncellendi

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Londra'da Birleşmiş Milletler Genel Sekreteri Antonio Guterres ile bir araya gelerek küresel iklim krizi, adil enerji dönüşümü ve sürdürülebilirlik konularını ele aldı. Bayraktar, Türkiye'nin 2053 yılına kadar net sıfır emisyon hedefine ulaşma ve yenilenebilir enerji kapasitesini üç katına çıkarma planlarını paylaştı. Bakan, enerji arz güvenliği ile çevre politikalarının birbirini tamamladığını vurgulayarak, sürdürülebilir bir gelecek için kararlılıkla çalışacaklarını ifade etti.

Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Bakan Bayraktar, BM Genel Sekreteri Guterres ile Enerji Dönüşümü ve İklim Hedeflerini Görüştü - gaste.co