Bakan Bayraktar, BM Genel Sekreteri Guterres ile Enerji Dönüşümü ve İklim Hedeflerini Görüştü
18 saat önce · 17 saat önce güncellendi
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Londra'da Birleşmiş Milletler Genel Sekreteri Antonio Guterres ile bir araya gelerek küresel iklim krizi, adil enerji dönüşümü ve sürdürülebilirlik konularını ele aldı. Bayraktar, Türkiye'nin 2053 yılına kadar net sıfır emisyon hedefine ulaşma ve yenilenebilir enerji kapasitesini üç katına çıkarma planlarını paylaştı. Bakan, enerji arz güvenliği ile çevre politikalarının birbirini tamamladığını vurgulayarak, sürdürülebilir bir gelecek için kararlılıkla çalışacaklarını ifade etti.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele