Adana'da Sivrisinek Krizi: Mahalle Sakinleri İlaçlama Yetersizliğinden Şikayetçi

6 saat önce · 5 saat önce güncellendi

Adana'nın Yüreğir ilçesinde, sıcak havaların başlamasıyla birlikte sivrisinekler artış gösterdi. Mahalle sakinleri, Adana Büyükşehir Belediyesi'nin sineklerin larva döneminde yeterli ilaçlama yapmadığını ve Sarıçam Deresi'nin temizlenmediğini belirterek duruma isyan etti. Çocukların sağlık sorunları yaşadığını ifade eden vatandaşlar, yetkililerden acil çözüm talep ediyor.

Bu haber 4 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Adana'da Sivrisinek Krizi: Mahalle Sakinleri İlaçlama Yetersizliğinden Şikayetçi - gaste.co