Adana'da Sivrisinek Krizi: Mahalle Sakinleri İlaçlama Yetersizliğinden Şikayetçi
6 saat önce · 5 saat önce güncellendi
Adana'nın Yüreğir ilçesinde, sıcak havaların başlamasıyla birlikte sivrisinekler artış gösterdi. Mahalle sakinleri, Adana Büyükşehir Belediyesi'nin sineklerin larva döneminde yeterli ilaçlama yapmadığını ve Sarıçam Deresi'nin temizlenmediğini belirterek duruma isyan etti. Çocukların sağlık sorunları yaşadığını ifade eden vatandaşlar, yetkililerden acil çözüm talep ediyor.
Manşetler· 4 kaynak
Adana'da Sivrisinek İstilası: Mahalleli Belediye Hizmetlerine Tepkili
Haber7Kenti istila ettiler! İhmal var diyen vatandaş: Çocuklarımız yara içinde
AkşamÇöpten sonra sivrisinek krizi başladı! Vatandaşlar CHP'li belediyeye isyan etti
StarCHP'li belediye vatandaşın sağlığını yok saydı! Mahalleli isyan bayrağını çekti: Vücudumuzda kabarmadık yer kalmadı
Bu haber 4 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı