Adana'da Trafikte Tartışan Doktor M.M.'ye Hakaret Cezası Verildi, Avukatı Olayı Fenomen Olma Amacıyla Paylaşıldı Dedi

13 saat önce · 7 saat önce güncellendi

Adana'da, trafikte tartıştığı Haluk Emre Tetik'e hakaret ettiği iddiasıyla para cezasına çarptırılan doktor M.M.'nin avukatı, görüntülerin 6 ay sonra sosyal medyada paylaşılmasının fenomen olma amacı taşıdığını savundu. Olay, 12 Aralık 2025'te yaşandı ve doktor M.M., Tetik'in kendisini takip etmesi üzerine öfkeyle tepki gösterdi. Tetik, olayın ardından doktor hakkında suç duyurusunda bulundu ve M.M. hakaret suçundan idari para cezası aldı. Adana Cumhuriyet Başsavcılığı, olayla ilgili kovuşturmaya yer olmadığına karar verdi.

Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Adana'da Trafikte Tartışan Doktor M.M.'ye Hakaret Cezası Verildi, Avukatı Olayı Fenomen Olma Amacıyla Paylaşıldı Dedi - gaste.co