Adana'da Trafikte Tartışan Doktor M.M.'ye Hakaret Cezası Verildi, Avukatı Olayı Fenomen Olma Amacıyla Paylaşıldı Dedi
13 saat önce · 7 saat önce güncellendi
Adana'da, trafikte tartıştığı Haluk Emre Tetik'e hakaret ettiği iddiasıyla para cezasına çarptırılan doktor M.M.'nin avukatı, görüntülerin 6 ay sonra sosyal medyada paylaşılmasının fenomen olma amacı taşıdığını savundu. Olay, 12 Aralık 2025'te yaşandı ve doktor M.M., Tetik'in kendisini takip etmesi üzerine öfkeyle tepki gösterdi. Tetik, olayın ardından doktor hakkında suç duyurusunda bulundu ve M.M. hakaret suçundan idari para cezası aldı. Adana Cumhuriyet Başsavcılığı, olayla ilgili kovuşturmaya yer olmadığına karar verdi.
Manşetler· 3 kaynak
Trafikte hakaretler yağdıran doktorun avukatından 'fenomen olmak için paylaştı' savunması!
HürriyetGörüntüler sosyal medyada gündem olmuştu | Yakışıksız sözlerden sonra 'mesleki itibar' açıklaması
Haberler.comTartıştığı sürücüye hakaretten para cezası alan kadın doktorun avukatı: Görüntü fenomen olmak için paylaşıldı
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı