Ağrı Dağı'na Tırmanış Sezonu Başladı, Dağcılar Zirveye Ulaşmak İçin Yoğun İlgi Gösteriyor

5 saat önce

Türkiye'nin en yüksek noktası olan Ağrı Dağı'na tırmanış sezonu, havaların ısınmasıyla birlikte başladı. Bulgaristan'dan gelen 10 kişilik bir grup, Türkiye Dağ Kayağı Federasyonu antrenörü Selçuk Taş rehberliğinde 3300 metreden zirveye 12 saatte ulaştı. Zirvede yaklaşık 1,5 metre kalınlığında kar bulunuyor ve dağcılar, bu yılki yoğun kar tabakası nedeniyle tırmanışlara büyük ilgi gösteriyor. Selçuk Taş, geçmiş yıllara oranla daha fazla kar olduğunu belirterek, sezonun sorunsuz geçmesini umduğunu ifade etti.

Bu haber 4 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Ağrı Dağı'na Tırmanış Sezonu Başladı, Dağcılar Zirveye Ulaşmak İçin Yoğun İlgi Gösteriyor - gaste.co