Ağrı Dağı'na Tırmanış Sezonu Başladı, Dağcılar Zirveye Ulaşmak İçin Yoğun İlgi Gösteriyor
5 saat önce
Türkiye'nin en yüksek noktası olan Ağrı Dağı'na tırmanış sezonu, havaların ısınmasıyla birlikte başladı. Bulgaristan'dan gelen 10 kişilik bir grup, Türkiye Dağ Kayağı Federasyonu antrenörü Selçuk Taş rehberliğinde 3300 metreden zirveye 12 saatte ulaştı. Zirvede yaklaşık 1,5 metre kalınlığında kar bulunuyor ve dağcılar, bu yılki yoğun kar tabakası nedeniyle tırmanışlara büyük ilgi gösteriyor. Selçuk Taş, geçmiş yıllara oranla daha fazla kar olduğunu belirterek, sezonun sorunsuz geçmesini umduğunu ifade etti.
Manşetler· 4 kaynak
Bu haber 4 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele