Enerji Bakanlığı'ndan Yaz Ayları İçin '24 Derece' Kampanyası Başlatıldı
5 saat önce · 4 saat önce güncellendi
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı, yaz aylarında artan klima kullanımının elektrik tüketimine etkisini azaltmak amacıyla '#24DereceİleMümkün' kampanyasını hayata geçiriyor. Kampanya, vatandaşların klimalarını daha verimli kullanmalarını teşvik ederek, elektrik faturalarında tasarruf sağlamayı ve yaz dönemindeki elektrik talebinin dengeli yönetilmesine katkıda bulunmayı hedefliyor. Tüketicilere, klima sıcaklık ayarlarının doğru yapılması, cihazların bakımı ve enerji verimliliği konularında bilgilendirme yapılacak.
Manşetler· 4 kaynak
Bu haber 4 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele