Eskişehir'de 3 Evden 1 Milyon 20 Bin TL'lik Hırsızlık Yapan İki Kadın Tutuklandı
3 saat önce
Eskişehir'de, farklı tarihlerde 3 evden toplam 1 milyon 20 bin TL değerinde para, altın ve ziynet eşyası çaldıkları iddia edilen iki kadın şüpheli, emniyet işlemlerinin ardından tutuklandı. İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi ekipleri, hırsızlık olaylarının aydınlatılması için yürüttükleri çalışmalarda, güvenlik kameralarından şüphelilerin kimliklerini belirledi. Diğer şüphelinin yakalanması için çalışmalar devam ediyor.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele