Eskişehir'de Mahsur Kalan Sansar, İtfaiye Ekipleri Tarafından Kurtarılarak Doğaya Salındı
10 saat önce · 6 saat önce güncellendi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi'nde poliklinik binasının dış cephesine sıkışan bir sansar, duyarlı vatandaşların ihbarı üzerine Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekipleri tarafından kurtarıldı. Uzun uğraşlar sonucunda sağlıklı bir şekilde çıkarılan sansara, su verildikten sonra doğal yaşam alanı olan ormanlık bir bölgeye bırakıldı. Bu olay, hem hayvanların korunması hem de toplumun doğaya duyduğu duyarlılığı bir kez daha gözler önüne serdi.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele