Kamu-Sen Genel Başkanı Kahveci: Enflasyon Farkına Ek Refah Payı Talep Ediyoruz
23 saat önce · 21 saat önce güncellendi
Türkiye Kamu-Sen Genel Başkanı Önder Kahveci, kamu çalışanlarının yaşadığı ekonomik sıkıntılara dikkat çekerek, enflasyon farkına ek olarak refah payı talep ettiklerini açıkladı. Kahveci, temmuz ayında kamu görevlilerine yapılacak yüzde 7'lik zam ve enflasyon farkının yetersiz olduğunu belirterek, maaşların enflasyona karşı korunması için kalıcı bir sistem gerektiğini vurguladı. Ayrıca, kamu çalışanları ve emekliler arasındaki gelir farkının giderek büyüdüğünü ifade eden Kahveci, geçmiş kayıpların telafi edilmesi ve eşit çalışma koşullarının sağlanması gerektiğini dile getirdi.
Manşetler· 4 kaynak
Bu haber 4 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele