Bakan Kurum: Önümüzdeki 10 yıl küresel enerji sisteminin yeniden şekilleneceği bir dönem olacak

9 saat önce · 8 saat önce güncellendi

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Londra'da düzenlenen Türkiye Enerji Dönüşümü Yatırım Forumu'nda yaptığı konuşmada, önümüzdeki 10 yılın küresel enerji sisteminin yeniden şekilleneceğini belirtti. Kurum, enerji dönüşümünün başarılı olabilmesi için sermaye, teknoloji ve doğru politikaların önemine dikkat çekti. Türkiye'nin, kasım ayında Antalya'da ev sahipliği yapacağı COP31 zirvesinin, ülkenin enerji dönüşümündeki hedeflerini ve yenilikçi gücünü sergileme fırsatı sunacağını vurguladı.

Bu haber 9 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Bakan Kurum: Önümüzdeki 10 yıl küresel enerji sisteminin yeniden şekilleneceği bir dönem olacak - gaste.co