İsrailli bakan Zohar'dan ABD-İran mutabakatına ilişkin gerilim uyarısı
7 saat önce · 4 saat önce güncellendi
İsrail Kültür ve Spor Bakanı Miki Zohar, ABD ile İran arasında yürütülen müzakereler ve varılan mutabakatı sert biçimde eleştirerek bunun Tel Aviv‑Washington hattında gerilim riski doğurduğunu ve İsrail’in artık Washington’a otomatik destek vermeyeceğini belirtti. Zohar, bir anlaşmanın nükleer tehdidi tamamen ortadan kaldırmayacağını ve bölgedeki askeri gerilimin yeniden tırmanabileceğini savundu; bu çıkış, İsrail iç siyasetinde ve ABD‑İsrail ilişkisinde rahatsızlığın arttığı bir dönemde gerçekleşti. Türkiye açısından bu tür gerilim sinyallerinin bölgesel istikrar, enerji arzları ve güvenlik dengeleri üzerinde etkileri olabilir; Ankara'nın tansiyonun tırmanmasını önlemek ve dış ilişkilere zarar gelmesini engellemek yönündeki çıkarları çerçevesinde gelişmeleri yakından izlemesi önem taşıyor.
Manşetler· 10 kaynak
İsrail'den ABD'ye tehdit gibi uyarı: Çatışma rotasına gireriz
Diriliş Postasıİsrailli Bakan, İran ile vardıkları mutabakat nedeniyle ABD'yi tehdit etti
Sözcüİsrail'den ABD'ye görülmemiş tehdit
Haberler.comİsrail'den ABD'ye görülmemiş tehdit: Yakın gelecekte çatışma rotasına gireriz
Cumhuriyetİsrailli bakandan ABD’ye tehdit: Karşı karşıya gelebiliriz
A Haberİsrailli bakan ABD'yi tehdit etti! "Çatışma rotasına gireceğiz"
SabahSON DAKİKA| İsrailli Bakan ABD'yi tehdit etti! “ABD ile İsrail yakın gelecekte hesaplaşacak”
Haber7İsrail ABD'yi tehdit etti: Hesaplaşacağız!
Yeni Akit“Maksat spor olsun” ABD'ye kafa tuttu! Savaşla tehdit etti
Anadolu Ajansıİsrailli Bakan, İran ile vardıkları mutabakat nedeniyle ABD'yi tehdit etti
Bu haber 10 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı