Fenerbahçe, TFF ile Fikstür Üzerine Görüşerek Geçmişteki Mağduriyetlerin Tekrar Etmemesi İçin Önlem Aldı

6 saat önce · 3 saat önce güncellendi

Fenerbahçe Kulübü, yeni sezon öncesinde Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) ile yaptığı telefon görüşmesinde, geçmiş yıllarda yaşanan fikstür mağduriyetlerinin bu yıl yaşanmaması için hassasiyetlerini iletti. Başkan Vekili Barış Göktürk ve Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Çağlar, TFF yetkililerine, özellikle derbi maçlarının deplasmanlarda yoğunlaşmasının ve rakiplerin avantajlı fikstürlerinin göz önünde bulundurulmasını talep etti. Sarı-lacivertli yönetim, bu konunun dikkatle takip edileceğini vurguladı.

Bu haber 6 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Fenerbahçe, TFF ile Fikstür Üzerine Görüşerek Geçmişteki Mağduriyetlerin Tekrar Etmemesi İçin Önlem Aldı - gaste.co