Bodrum'da Deniz Dibi Temizliği Etkinliğinde 250 Kilogram Atık Toplandı

6 saat önce · 5 saat önce güncellendi

Muğla'nın Bodrum ilçesinde, 'Denize en çok mavi yakışır' sloganıyla düzenlenen deniz dibi temizliği etkinliğinde 250 kilogram katı atık toplandı. Gümüşlük Mahallesi'nde gerçekleştirilen etkinlikte gönüllü dalgıçlar, denizden tek kullanımlık cam ve plastik şişeler, metal parçaları ve bir güneş paneli gibi çeşitli atıklar çıkardı. Toplanan atıklar, çevre bilincine dikkat çekmek amacıyla sergilendikten sonra geri dönüşüm merkezine götürüldü. Bodrum Belediyesi, bu tür etkinliklere 1 Temmuz'da Gümbet Mahallesi'nde devam edecek.

Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Bodrum'da Deniz Dibi Temizliği Etkinliğinde 250 Kilogram Atık Toplandı - gaste.co