Pakistan ve Katar, ABD-İran Müzakereleri Üzerine Görüşme Gerçekleştirdi
6 saat önce · 4 saat önce güncellendi
Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif, Katar Emiri Şeyh Temim ile yaptığı telefon görüşmesinde ABD-İran müzakerelerini ele aldı. Görüşmede, İsviçre'de gerçekleştirilen teknik görüşmelerde kaydedilen olumlu ilerlemelerden duyulan memnuniyet ifade edildi ve diyalogun sürdürülmesinin önemine vurgu yapıldı. Ayrıca, Şerif, Katar'daki Pakistan topluluğuna yönelik misafirperverlik için teşekkür ederken, Şeyh Temim'i Pakistan'da ağırlamayı umduğunu belirtti.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele