Pakistan ve Katar, ABD-İran Müzakereleri Üzerine Görüşme Gerçekleştirdi

6 saat önce · 4 saat önce güncellendi

Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif, Katar Emiri Şeyh Temim ile yaptığı telefon görüşmesinde ABD-İran müzakerelerini ele aldı. Görüşmede, İsviçre'de gerçekleştirilen teknik görüşmelerde kaydedilen olumlu ilerlemelerden duyulan memnuniyet ifade edildi ve diyalogun sürdürülmesinin önemine vurgu yapıldı. Ayrıca, Şerif, Katar'daki Pakistan topluluğuna yönelik misafirperverlik için teşekkür ederken, Şeyh Temim'i Pakistan'da ağırlamayı umduğunu belirtti.

Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Pakistan ve Katar, ABD-İran Müzakereleri Üzerine Görüşme Gerçekleştirdi - gaste.co