İçişleri ve Sağlık Bakanları, Kamu Hizmetlerini Güçlendirmek İçin Bir Araya Geldi
18 saat önce · 15 saat önce güncellendi
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu ile gerçekleştirdiği resmi ziyarette, kamu hizmetlerinin hızlandırılması ve toplum sağlığının iyileştirilmesi konularında iş birliğini değerlendirdi. Toplantıda, HAYAT 112 Acil Mobil Uygulaması'nın etkinliğinin artırılması, afet müdahale kapasitesinin güçlendirilmesi ve bağımlılıkla mücadele gibi konular öne çıktı. Bakan Çiftçi, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın liderliğinde güçlü kurumlar arası eş güdüm ile vatandaş odaklı hizmet anlayışını sürdürme taahhüdünde bulundu.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele