Türkiye'nin Şam Büyükelçisi Nuh Yılmaz, Suriye'nin Yeniden İmar Sürecini Görüşmek Üzere Suriyeli Bakanlarla Bir Araya Geldi
4 saat önce · 3 saat önce güncellendi
Türkiye'nin Şam Büyükelçisi Nuh Yılmaz, Suriye'nin yeniden imar süreci ve kurumsal işbirliği imkanlarını değerlendirmek üzere Şam'da Suriyeli bakanlarla bir araya geldi. Görüşmelerde, Suriye'nin yıkımdan etkilenen bölgelerinin yeniden inşası, güvenli ve yaşanabilir kentlerin oluşturulması konuları ele alındı. Yılmaz, Türkiye'nin müteahhitlik sektöründeki deneyimlerini aktararak, Suriye'deki yeniden imar çalışmalarına katkı sunmaya hazır olduklarını ifade etti. Suriye Bayındırlık ve İskan Bakanı Abdürrezzak, Türkiye'nin deprem sonrası yürüttüğü inşa çalışmalarının Suriye için önemli bir örnek teşkil edebileceğini belirtti.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı