Diyarbakır'da Boğulma Vakalarındaki Artış Üzerine Su Alanlarına Giriş Yasaklandı

17 saat önce · 11 saat önce güncellendi

Diyarbakır Valiliği, yaz aylarında artan boğulma vakaları nedeniyle il genelindeki tüm sulama kanalları, barajlar, göl ve göletler ile akarsulara girişleri yasakladı. Alınan bu tedbirler, özellikle çocukların can güvenliğini korumak amacıyla hayata geçirildi. Yasaklara uymayanlar hakkında idari para cezası uygulanacak ve denetimler kaymakamlıklar, emniyet, jandarma ve diğer ilgili kurumlar tarafından gerçekleştirilecek. Valilik, vatandaşlardan yasaklara uymalarını ve çocuklarını bu alanlardan uzak tutmalarını istedi.

Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Diyarbakır'da Boğulma Vakalarındaki Artış Üzerine Su Alanlarına Giriş Yasaklandı - gaste.co