Bursa'da Ormanlık Alanlara Giriş 15 Ekim'e Kadar Yasaklandı

3 saat önce · 2 saat önce güncellendi

Bursa Valiliği, yaz aylarının gelmesiyle birlikte artan sıcaklıklar nedeniyle orman yangınları riskini azaltmak amacıyla ormanlık alanlara girişlerin 15 Ekim'e kadar yasaklandığını açıkladı. Orman Yangınlarını Önleme ve Mücadele Komisyonu tarafından alınan kararlar doğrultusunda, orman içindeki tüm ateşli faaliyetler yasaklandı. Ancak piknik ve mesire alanları gibi belirli bölgelerde kısıtlama bulunmamakta. Ayrıca, anız yakma gibi tarımsal faaliyetlerde de ateş kullanımı yasaklandı ve bu konuda gerekli tedbirlerin alınacağı belirtildi.

Bu haber 8 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Bursa'da Ormanlık Alanlara Giriş 15 Ekim'e Kadar Yasaklandı - gaste.co