Bursa'da Ormanlık Alanlara Giriş 15 Ekim'e Kadar Yasaklandı
3 saat önce · 2 saat önce güncellendi
Bursa Valiliği, yaz aylarının gelmesiyle birlikte artan sıcaklıklar nedeniyle orman yangınları riskini azaltmak amacıyla ormanlık alanlara girişlerin 15 Ekim'e kadar yasaklandığını açıkladı. Orman Yangınlarını Önleme ve Mücadele Komisyonu tarafından alınan kararlar doğrultusunda, orman içindeki tüm ateşli faaliyetler yasaklandı. Ancak piknik ve mesire alanları gibi belirli bölgelerde kısıtlama bulunmamakta. Ayrıca, anız yakma gibi tarımsal faaliyetlerde de ateş kullanımı yasaklandı ve bu konuda gerekli tedbirlerin alınacağı belirtildi.
Manşetler· 8 kaynak
Bursa'da ormanlık alanlara girişler yasaklandı
Türkiye GazetesiBursa’da ormanlara giriş yasaklandı!
AkşamValilikten yangın tedbiri kararı... Bursa'da ormanlara giriş yasaklandı
CumhuriyetBursa'da ormanlık alanlara giriş 15 Ekim'e kadar yasaklandı
Ulusal KanalO şehirde ormanlık alanlara girişler 15 Ekim'e kadar yasaklandı
SabahBursa Valiliği duyurdu: Ormanlara girişler yasaklandı!
TRT HaberBursa'da ormanlık alanlara girişler yasaklandı
Haberler.comBursa'da ormanlık alanlara giriş 15 Ekim'e kadar yasaklandı
Bu haber 8 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı