ABD Dışişleri Bakanı Rubio, İran ile teknik görüşmelerin 30 Haziran'da yeniden başlayacağını duyurdu
2 saat önce · 1 saat önce güncellendi
ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İran ile yürütülen teknik düzeydeki müzakerelerin 30 Haziran'da İsviçre'de yeniden başlayacağını açıkladı. Rubio, müzakerelere ABD Dışişleri ve Enerji Bakanlığı yetkililerinin de katılacağını belirtti. Tahran'ın yükümlülüklerine uymaması durumunda ABD'nin yaptırımlar gibi seçenekleri olduğunu vurgulayan Rubio, bölgedeki müttefiklerinin güvenliğini tehlikeye atacak bir durum yaratmayacaklarını ifade etti.
Manşetler· 5 kaynak
ABD Dışişleri Bakanı Rubio: İran'la görüşmeler için haftaya yeniden toplanılacak
TRT HaberABD Dışişleri Bakanı: İran'la yürütülen görüşmeler için haftaya yeniden toplanılacak
AydınlıkABD Dışişleri Bakanı Rubio tarih verdi! İran'la görüşmeler yeniden başlıyor
Anadolu AjansıABD Dışişleri Bakanı, İran'la yürütülen görüşmeler için haftaya yeniden toplanılacağını söyledi
Haberler.comABD Dışişleri Bakanı, İran'la yürütülen görüşmeler için haftaya yeniden toplanılacağını söyledi
Bu haber 5 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı